Skip to Content

افزایش ۲.۵ برابری پاسخگویی مرجع مجازی کتابخانه ملی ایران در سال 99


تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۱۱ - ۱۲:۳۶:۰
آخرین تاریخ بروزرسانی: ۱۴۰۰/۱/۱۱ - ۱۲:۳۹:۵
افزایش ۲.۵ برابری پاسخگویی مرجع مجازی کتابخانه ملی ایران در سال 99
پاسخگویی مرجع مجازی کتابخانه ملی ایران تا پایان سال ۱۳۹۹ نسبت به سال های گذشته، رشد ۲.۵ برابری را تجربه کرده است.

به گزارش اداره کل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، با توجه به شیوع ویروس کرونا در سال گذشته و با درنظر گرفتن تهمیدات لازم، تلاش شد در بازه ای از زمان و به دلیل محدودیت‌های حضور فیزیکی در محیطِ کتابخانه ملی؛ خدمات مورد نیاز اعضای کتابخانه توسط مرجع مجازی ارائه شد.

بر همین اساس خدمات مرجع مجازی کتابخانه ملی نسبت به سال‌های قبل رشد ۲.۵ برابری داشت و در سال ۱۳۹۹ به بیش از ۵هزار و ۶۰۰ مورد پرسش اعضا از طریق ایمیل، گفت‌وگوی آنلاین، شبکه‌های پیام رسان پاسخ داده شد.

پایان خبر//