انتشار فراخوان مشارکت در سنجش رضایتمندی از سازمان اسناد و کتابخانه ملی
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با هدف بهبود مستمر کیفیت خدمات، پرسشنامهای برای ارزیابی تجربه اعضا منتشر کرد.
به گزارش روابطعمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، این پرسشنامه با محورهایی چون کیفیت و سرعت ارائه خدمات، رفتار حرفهای کارکنان، دسترسپذیری منابع چاپی و دیجیتال، وضعیت فضاهای مطالعه و بهویژه شاخصهای رفاهی و پشتیبان طراحی شده است.
در بخش خدمات رفاهی، موضوعاتی مانند کمدهای امانات، سرعت و پایداری اینترنت بیسیم، وضعیت سرویسهای بهداشتی، سالن غذاخوری ، کافهتریا و بوفه بهطور جداگانه ارزیابی میشود تا تصویر دقیقتری از نیازها و اولویتهای اعضا بهدست آید. اطلاعات گردآوریشده بهصورت تجمیعی و ناشناس تحلیل میشود و نتایج، مبنای برنامهریزی برای بهبود و اجرای اقدامات اصلاحی قرار میگیرد.
اعضا میتوانند از طریق پیوند درجشده، پرسشنامه را تکمیل کنند.
تکمیل این فرم که پیش بینی شده کمتر از ۷ دقیقه زمان می برد، سازمان اسناد و کتابخانه ملی را در ارتقای خدمات دقیقتر، سریعتر و کارآمدتر یاری میکند.