• عنوان سند : تغيير روش تنظيم دفاتر ادارات ماليه در نوشتن ميزان حقوق و بازنشستگی و ماليات
  • شماره سند : ۰۱۱۰۸۳-۲۴۰
  • تاریخ سند : ۱۳۱۳/۱۱/۰۳
  • تعداد صفحات : ۱

تغيير روش تنظيم دفاتر ادارات ماليه در نوشتن ميزان حقوق و بازنشستگی و ماليات

  • شماره : ۰۱۱۰۸۳-۲۴۰

  • تاریخ : ۱۳۱۳/۱۱/۰۳

  • تعداد بازدید : 198

شرح سند: اين سند بخشنامه وزير ماليه است مبنی بر اين که با توجه به اطلاع ديوان محاسبات، رسيدگي به ارقام عايدات بازنشستگی و ماليات حقوق کارکنان با ترتيبی که در ولايات و ايالات تنظيم می‌شود با مشکلاتی همراه است و دفاتر تابعه ماليه و اداره مرکزی بايد رويه ديگری به کار ببرند.