برپایی نمایشگاه نقاشیخطِ اعضای کتابخانه ملی در موزه کتاب


تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۱۴ - ۱۱:۵۱:۰
آخرین تاریخ بروزرسانی: ۱۳۹۸/۵/۱۹ - ۱۲:۴۰:۵۵
برپایی نمایشگاه نقاشیخطِ اعضای کتابخانه ملی در موزه کتاب
نمایشگاه جمعی از هنرمندان حوزه تجسمی با تکنیک نقاشیخط در موزه کتاب و میراث مستند برپا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، در این نمایشگاه گروهی، بیش از ۷۰ عنوان از آثار هنری جمعی از اعضای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و هنرمندان کارگاه نقاشیخط حضور دارد.

سایه برادری، مریم حاصلی، ماهان حاصلی، زهرا خواجه سعیدی، شهرزاد خوش‌آبی، نیلوفر راستی دوست، محمد رفیعی، محسن رهبری، فائزه زنوبی، ستاره عامری، مائده عباس‌زاده، زهرا علیزاده، زهرا غمیلویی، رقیه فصیحی، عظیم فلاح، محمد سعید قاسمی، سمیه کهن زاده، مهناز مرادی و مرضیه هنرپیشه از هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه که از ۱۵‌ام الی ۲۵‌ مرداد ماه برگزار می‌شود در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

از موضوعات و مفاهیم مورد توجه در این آثار، اشعار شاعران کلاسیک چون مولانا، حافظ، سعدی، همچنین منتخبی از آیات و عبارات قرآنی است.

مراسم گشایش نمایشگاه نقاشیخط روز سه‌شنبه پانزدهم مرداد ۹۷ ساعت ۱۴:۳۰ در موزه کتاب و میراث مستند برگزار خواهد شد. علاقمندان می‌توانند همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت ۸ الی ۱۶ از این نمایشگاه دیدن و در صورت تمایل از آثاری که به منظور فروش قرار گرفته‌اند خریداری کنند.

گفتنی است تمامی عواید فروش آثار این نمایشگاه به نفع مرکز توانبخشی و مراقبتی شبانه‌روزی معلولین ذهنی دختران آوای رضوان تعلق می‌گیرد.

انتهای مطلب/